Biuletyn Wsparcia Produktu Haier 1u125s2sn2fb to nowy system wsparcia produktu firmy Haier, który ma na celu ułatwienie użytkownikom dostępu do informacji i pomocy technicznej dotyczącej ich produktów. System oferuje wsparcie w wielu różnych językach, a także zapewnia instrukcje, które pomogą użytkownikom w wykonywaniu określonych czynności. Biuletyn Wsparcia Produktu Haier 1u125s2sn2fb może także zapewnić użytkownikom aktualizacje oprogramowania i nowe funkcje, które umożliwią im w pełni wykorzystać swoje produkty. System wsparcia jest szybki i łatwy w obsłudze, dzięki czemu użytkownicy mogą uzyskać szybkie i skuteczne wsparcie w kwestiach dotyczących ich produktów.
Ostatnia aktualizacja: Biuletyn Wsparcia Produktu Haier 1u125s2sn2fb
Strona informacyjna N°1 na świecie w produkcji sprzętu AGD, 14. rok z rzędu (Źródło: Euromonitor International Limited) 15. 4% UDZIAŁU W RYNKU DETALICZNYM W 2018 ROKU (Źródło: Euromonitor International Limited) $ 39. 1 MLD USD GLOBALNYCH OBROTÓW W 2018 ROKU 160+ KRAJÓW I REGIONÓW 78. 000 PRACOWNIKÓW NA CAŁYM ŚWIECIE 122 ZAKŁADY 11 OŚRODKÓW BADAWCZO-ROZWOJOWYCH 25 OŚRODKÓW PRZEMYSŁOWYCH 106 CENTRÓW SPRZEDAŻY Kim jesteśmy Blisko naszych klientów Od ponad 30 lat firma Haier wykorzystuje swoją energię i doświadczenie do opracowywania najlepszych urządzeń AGD, tak, aby zadowolić naszych najbardziej wymagających klientów. Od 1984 roku, czyli od momentu założenia firmy, kieruje nią ten sam Prezes i Dyrektor Generalny – Zhang Ruimin, któremu od początku przyświeca cel tworzenia niezawodnych produktów wysokiej jakości. Za ważny punkt zwrotny w historii firmy uważane jest zdarzenie, które miało miejsce w pierwszym roku jego pracy, kiedy to w reakcji na reklamacje dotyczące wadliwych chłodziarek podjął radykalne działanie polegające na zniszczeniu urządzeń młotem w obecności wszystkich pracowników. Od tego czasu firma przechodziła ewolucję, dostosowując się do zmiennych wymagań współczesnego świata i dzisiejszych konsumentów, opierając się na stale przyświecających jej kluczowych wartościach: jakości i niezawodności, co pozwala nam oferować doskonałe, innowacyjne i nowoczesne produkty. Zdajemy sobie sprawę, że tylko będąc blisko naszych klientów i wsłuchując się w ich potrzeby i oczekiwania, będziemy w stanie ułatwić ich codzienne życie. Nasze zaangażowanie w ciągłe udoskonalanie i rozszerzanie gamy produktów pozwoliło nam stać się życiowymi towarzyszami naszych klientów i światowym leaderem w branży urządzeń gospodarstwa domowego nieprzerwanie od dziesięciu lat. Nasze przekonania Naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym są domy naszych klientów Naszym celem w firmie Haier jest dostarczanie nowoczesnych produktów najwyższej jakości, spełniających stale zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw i tym samym zapewniających klientom więcej czasu na sprawy, które są dla nich istotne. Aby mieć pewność, że kierujemy się rzeczywistymi potrzebami klientów, uważamy, że to dom powinien być naszym najważniejszym ośrodkiem badawczym. Tylko w rzeczywistych domach jesteśmy w stanie zaobserwować i w pełni zrozumieć stale zmieniające się przyzwyczajenia i wymagania klientów. W myśl tej bliskości firma Haier stosuje zasadę „zerowego dystansu” pomiędzy innowacjami wprowadzanymi przez naszych inżynierów a codziennym życiem naszych klientów. Skupiając w ten sposób uwagę na domu, możemy realizować nasz najważniejszy cel: zapewnienie klientom większej ilości czasu na sprawy, które są dla nich ważne. Nasze produkty, stworzone z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów przez wysoko wykwalifikowanych inżynierów, łączą w sobie najnowsze innowacje technologiczne, opracowane pod kątem łatwości obsługi i wydajności, a tym samym oszczędności czasu. Dysponujemy ośrodkami badawczo-rozwojowymi na wszystkich pięciu kontynentach. Ich jedynym zadaniem jest tworzenie rozwiązań, które pozwolą naszym klientom zaoszczędzić cenny czas. Właśnie dlatego 4% naszych obrotów inwestujemy w innowacje. Dzięki naszej strategii „zerowego dystansu” jesteśmy w stanie ciągle oferować naszym klientom produkty, które są dla nich pomocą w spełnianiu zmieniających się potrzeb w zakresie życia codziennego. Ta filozofia umożliwia nam nieustanne rozwijanie naszego asortymentu produktów, przy zapewnieniu dostosowania do zmiennego rytmu nowoczesnego życia domowego. Polski oddział firmy Haier odpowiada za sprzedaż urządzeń i marketing marki Haier w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Marka Haier jest obecna na rynku europejskim już od ponad 10 lat. W Polsce oddział firmy Haier został oficjalnie otwarty w 2012 r. Od tego czasu spółka odnotowała dynamiczny wzrost. Polska jest szczególnym miejscem dla marki, stanowi bowiem strategiczną lokalizację do ekspansji na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Haier w Polsce oferuje szeroką gamę produktów, w szczególności w kategorii chłodnictwa, która obejmuje chłodziarki, chłodziarko-zamrażarki (typu combi, multidoor, side by side), zamrażarki, chłodziarki do wina. Ponadto Haier oferuje produkty z kategorii pralnictwa (pralki, pralko-suszarki, suszarki). W trosce o komfort i bezpieczeństwo konsumentów, Haier w Polsce posiada oficjalną sieć serwisową w całym kraju. Główne cechy, jakie wyróżniają produkty Haier to design, jakość, innowacyjne rozwiązania i zaawansowanie techniczne. Candy Hoover Polska Sp. z o. o. Al. Jerozolimskie 181B 02-222 WarszawaZerowy dystans do klientów
- Sklepy z branży HVAC
- Klimatyzatory
- Klimatyzator przypodłogowo-podsufitowy Haier Convertible AC125S2SK1FA/1U125S2SN2FB
Cena: 15524. 00PLN
Producent: Haier
Oferta sklepu: Klima-sklep. pl
Zadzwoń: 660-866-759
Przejdź do sklepu Klimatyzator przypodłogowo-podsufitowy Haier Convertible AC125S2SK1FA/1U125S2SN2FBZAPYTAJ O MONTAŻ KLIMATYZACJI KONTAKT Zobacz wszystkie Klimatyzatory Zobacz wszystkie Klimatyzatory Haier
Masz pytania: 660-866-759
Przejdź do sklepu
Masz pytania lub potrzebujesz pomocy technicznej w zakresie użytkowania lub konserwacji urządzeń Haier? Skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy. Zadzwoń pod unikalny numer dla całej Polski* 801081314 - 22 5851111 lub skontaktuj się z naszym serwisem pomocy technicznej online, a udzielimy Ci potrzebnej pomocy (przed telefonem upewnij się, że masz pod ręką numer seryjny znajdujący się na produkcie i datę zakupu).
*Koszt połączenia według stawek operatora